Продукт -
P/N: 2150001312, Type: K62-L/2 M12-RH - ATEX
плоский двигун
технічна специфікація:
номер П-731737/2 Розмірність аркуша: 1NJ000295 Лінія/серія дизайну K: K62 Тип/тип: K62-L/2 K-розмірний аркуш/розмірний лист: 1NJ000295 Колір: RAL 6011 резеда зелений 2K /резеда зелений 2K PUR Проектування/монтажне положення: B3 Ступінь класу захисту: IP64 K-таблиця/іменна табличка: клейовий знак 90 х 60 алюміній/клейка етикетка 90 х 60 алюміній Логотип таблички логотип/іменна табличка: SKY Плоский двигун відповідно до ATEX/плоских двигунів відповідно до ATEX: II 3D Ex tc IIIB T300° C Dc - IP64 макс. обертання приводу/макс. вхідна швидкість [об/хв; 1/об/хв]: 7000 макс. радіальна сила/макс. радіальні сили/ Fr [N]: 500 Температура навколишнього середовища/Ta [°C]: -20/+40 Вихідний варіант/Вихідний варіант: система швидкого вивільну/система затиску швидкої зміни WДіаметр/діаметр вала [мм]: 40 W.Довжина/довжина вала [мм]: 106 (середина ножного отвору для початку інструменту/центральної ноги отвір до початку інструменту). Різьба валу/різьба вала: M12-RH. K-фланцеві шайби Ø/ зовнішній діаметр фланця [мм]: 98 Ширина K-інструменту [мм]: макс. 3,5 Інструмент для перенесення інструменту/інструмент-вантажний автомобіль: 2 штифти D = 8 до LK = 60 Підшипник AS/Bearing-AS (DE): подвійний підшипник [радіально посилений] /подвійний підшипник [радіальне армування] BS/Підшипник BS (NDE) Зберігання: Одинарне зберігання/простий підшипник Версія KK, тип клемної коробки: алюміній M20 x 1.5, алюміній M20 x 1.5 Положення KK/положення клемної коробки: 3BK Електрична конструкція/Електричний дизайн: CSA Кількість фаз/кількість фаз: 3~ Номінальна потужність/номінальна потужність [HP]: 3.2//4.8 Номінальна швидкість двигуна/частота обертання двигуна ном. [1/об/хв]: 3430/6950 Номінальна частота/номінальна частота [Гц]: 60//120 Номінальна напруга/номінальна напруга [В]: 277/480//480 Номінальний струм/номінальний струм в [А]: 8,0/4.6//6.8 Косфі/ Косфі: 0.81//0.81 Замикання/електропроводка: S100/S102 (D/Y///D) Робочий режим/Тип обов'язок CSA/UL: Int. обов'язок S6 7.5 хв на, 2.5 хв. Тип постачання/блок живлення: робота FU/інвертор Захист приводу/захист двигуна (IEC60034-25): гарантується системними менеджерами гарантується системним менеджером Захист від обмотки/протектор двигуна: PTC 130° C Клас ізоляції/Клас ізоляції: F Схема підключення двигуна/схема підключення двигуна: A0100000 Схема підключення нутрощів 1/Кон. схема комп. 1: A01TP000 Схема підключення нутрощів 2/Кон. схема комп. 2: A010414
Ми продаємо тільки нові та оригінальні продукти!
Знайти запит за номером відстеження